Domů > Klub pro nadané a přemýšlivé děti (2. stupeň ZŠ)

Klub pro nadané a přemýšlivé děti (2. stupeň ZŠ)

Klub pro nadané a přemýšlivé děti

2. pololetí 2023/2024

Spojujeme mladé holky a kluky nadšené pro přírodovědné a technické obory, kterým nestačí běžná školní výuka a touží se dozvědět něco navíc. Podporujeme jejich vášeň a motivujeme je na další cestě k “dospělé“ vědě.

Pro koho je klub určen?

Klub je otevřen pro všechny zvídavé žáky a žákyně druhého stupně ZŠ a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, kteří mají touhu po vědění a bádání. V den začátku Klubu musí být dětem 11 a více let.

Jaké je téma letošního ročníku?

Každé pololetí se členové klubu věnují jednomu pojícímu tématu, na které nahlížejí pohledem pěti oborů – biologie, astronomie, matematika, chemie, globální výzvy.

Tématem letošního ročníku je Země - nová generace, kde se budeme snažit pomocí výsledků kosmického výzkumu zlepšit život na Zemi.

Kdy se budeme potkávat?

Další běh klubu nadaných a přemýšlivých startuje v únoru 2024. Členové budou rozděleni do dvou základen – zelené základny a červené základny. Zelená základna se bude potkávat každý čtvrtek od 15:30 do 17:30 a červené základně budou patřit vybrané soboty od 9:30 do 15:30. Kompletní rozvrh výzkumných lekcí je k dispozici v registračním formuláři.

Jak se přihlásit?

Zájemci nejdříve vyplní jednoduchý formulář a následně budou pozváni na pohovor, který prověří jejich touhu po bádání a vědění. Přihlášky můžete posílat do 5. 2. 2024.

Kolik stojí členství v klubu?

Díky podpoře Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky je členství v klubu pro všechny účastníky zcela zdarma.

Potřebuji nějaké speciální vybavení?

Veškeré vybavení potřebné pro aktivní účast v klubu bude pro členy zdarma zajištěno.

Kde získám další informace?

Do klubu můžete nahlédnout na facebookovém profilu klubu Nadaných, případně se můžete přímo obracet na manažerku projektu Jitku Mašindovou (jitka.masindova@techmania.cz ).